Friday, April 16, 2010

PaGi Yg GelaP kInI sUdAh TeRAnG...

Morning all....
boring2 boring2 title pagi ini.....hua.... nape aku x dapat keja laen.....
sabar2 separuh daripada iman..
semangat aku berkobar2 msa g ujian leftenan maritim tpi apakan daya rezeki ku bukan disitu..
At least dpt gak jalan2 kt lumut... tgok mak nyah mandi laut aww.. hahaha
tpi sayangnya encik b boleh tido,biar aku sorg2 jalan kt pantai teluk batik yg semakin cntik..
Walaupun dlm hati nie teruja nk terjun laut tpi di thnkan jgk memandangkn cuaca yg sgt pnas mbolehkn kulitku yg dh sedia itam ini bertambah2 hitamnya...
xsempatla nk upload gambar mggu nie.. next week aku uploadkan..

StORY ptg nant aku nk g k.l coz my cousin nk kwin ahd nie...
tahniah2 utk kak in @ indah ehsan yang indah seindah namanya...
nanti mlm kita smpai tau..
okla.. nk breakfast dh.... BuByE...


<3 my life... didie..

No comments:

Post a Comment

luv to have u...

luv to have u...