Tuesday, March 22, 2011

Pregnant kah aku???

Assalamualaikum....

Tajuk confius di atas..huhu, Ekceli period dah lewat 6 hari, perot plak mcm ada sakit senggugut sket2. Aku tertunggu2 bila period nk dtg nih... Nk buat pregnancy test last week tapi xbuat2 pun lgi sbb perot aku nie cm ada tanda2 nk period. Mula2 bila perot mula rs cm nk senggugut perasaan FRUST itu terasa. Dalam hati berkata "Xmengandung lagi aku bulan nie". huhu sedih kot... Tapi period blum muncul lgi.. Slalunya on time ja..Hari sabtu balik kampung mak pulak cakap Sis in law aku yg baru kawin masa CNY hari 2 dh mengandung 2 minggu... Dah kalah nk bagi mak & abah aku 1st Cucu. Apapun Congrates for both of you... Xsabar nk dpt ank sedara... Skang plak keja sgt2 banyak kat office huhu.. Balik pun dh malam, sangat penat. Bila ar semua isu2 ini nk settle...


I loike dis little boy very much ~~amirul~~

Comelkan budak tembam ini.... Ini anak trainer aku masa g kelah last 2 weeks(xsempat nk update pasal nie). Amirul akan dpt adik lagi bulan 4 nie.. So cute.....Nk pinjamla nanti...hahaha..



Widluv~~Didie

1 comment:

  1. takpe jgn frust2 n jgn berharap sgt sbb nanti lg lambat.rilek2 je...kalau lom ade maybe lom rezki kan...ade sebab nape tuhan nk bg awal n lambat..

    ReplyDelete

luv to have u...

luv to have u...