Wednesday, March 30, 2011

Will Be Mom Soon...

Assalamualaikum...

Alhamdulillah.. atas rezeki yg diberikan Oleh-Nya.. hari nk story pasal surprise utk Encik B yg aku plan minggu lepas. Hari Khamis aku sensorang g checkup kt klinik janji nk tggu Encik B balik tapi badan dh rasa len mcm je. Bila aku tau aku pregnant rasa cm nk senyum sepanjang hari. Aku mula ar plan nk buat surprise utk Dia. Aku half day hari jumaat sbb nk g jumpa pakar, risau gak sbb perut aku sakit je dh dekat 2 minggu. Tunggu encik B ambik kt office, around 2pm Encik B dh tggu. Bila masuk je keta aku trus bagi 1 kad yg aku buat sndri. Dia terkejut, kata dia besdaynya lambat lgi,kad apa plak nie. Then dia buka, reaksi muka teruja... sangat suke..

Lepas 2 ajak dia g jumpa pakar, then afta that scan the baby, OMG masih kecil lgi.. nmpak titik je.. Doktor ckp rahim aku x kuat kena hati2, xleh berjalan banyak sangat. Lepas  2 terpikir mcmana nk g cameron nanti.. Huhu.. Tapi last2 kami tetap ke Cameron, dan BABY sya masih sihat spt biasa... Alhamdulillah...



Widluv~~Didie

1 comment:

  1. tahniah...jaga dri bebaik jgn lasak2 sgt k...stress sgt pun takble... :)

    ReplyDelete

luv to have u...

luv to have u...