Friday, December 3, 2010

I'm Wife....

Hai smua... Dh seminggu x buka blog huhuhu...Sangat penat.. Hari nie dah masuk keja, hua............sekejap je cuti kan??? Xsempat nk HoneyMoon... Alhamdulillah semua yang dirancangkan berjalan dengan lancar, trima kasih untuk semua yang terlibat memeriahkan hari bahagia aKu n encik B.. aKhirnya dia lah jodohku... Thanks a lot untuk keluarga yang banyak membantu especially Abah & mAk, Abg2 Dan adik2. Trima kasih x terhingga untuk Best Fren forever "Ain vna" and Family yang banyak membantu menjadikan aku Raja Sehari dan juga semua kawan2 yang hadir ke majlis Perkahwinan ku, yang memberi aku banyak hadiah... lalala... Untuk flower gurls..tggu nanti aku upload gambar korang.. luv u alls... Untuk officemate kehadiran kamu semua sgt2 dihargai dan trima kasih untuk semuanya. Maaf ada yg x sempat aku jumpa masa dalam majlis.... Alhamdulillah..... 

PS: mASIH bElajar menjadi seorang Isteri.. huhuhu (kena bangun awal huk huk huk)


  pic for u alls... lain2 pic kena tunggu my photographer











wid luv~~~ didie

No comments:

Post a Comment

luv to have u...

luv to have u...