Monday, January 10, 2011

New Year CeLeB. Part I

Salam smua.. lately sangat bz xsempat nk update story yg dh nk basi nie.. New year celeb. ngan Encik B.. Area 3 p.m dh gerak ke lumut sbb en. b bercuti then dia boleh ambik aku kt kamunting, sgt suke.. Aku off duty awal sbb: nk ikut en.B blik lumut..... Sampai je kt rumah trus makan lapar sgt2 sbb xmakan ape2 pun lagi, nasib baik ibu mertuaku tapau kan utk kami berdua. thanks mak.. ayat bodek.. sebenarnya xpyah bodek sbb ibu mertuaku sgt baik, aku sgt suke die masak sdap sgt..... hehehe (motip??Aku xpyah masak.....). Then lpas 2 siap2 kuar cari futsal shoes kat En. B sbb malam sebelum barbeque diaorg akan maen futsal dlu kt Manjung Point. 2nd time dtg tgok En.B maen futsal kt c2. Actually, aku ada hutang hadiah befday ngan Encik B.. iNila aku bayar hutang.. hahaha ( Boleh ke?? dh dekat sbulan lbih bru nk bagi hadiah)
Janji eNcik B suke dhla.. Tempat di tuju: Al-Ikhsan Lumut sbb time nie ada Sale besar2an...
Punya lma Encik B pilih sampai aku dh naik muncung sedepa.. Sgt choosy tau..

Banyak sgt kot pilihannya..

Last2 kuar dengan muka ini?? (motip?? Syok ekk dpt kasut baru)

1st game dapat skor 1 gol pas2 hahaha x menang pun kan (jgn marah,ampun...)

Muka bosan.....huhu, boleh aku x perasan kt c2 ada CC, kalo tidak confirm aku x bosan dah, Encik B boleh maen sampai pagi esok. huhu

Show off kasut baru ke???

kONON mENang..

1st place dis group



Encik B berlakon... pinjam medal org...

After hbis suma game, baru la gerak ke teluk batik, jalan jem..... lambat sampai... crita barbeque will update later, nk kena sambung buat keja... huhuhu


Wid luv~~didie.....


mood~~working hard to forget everything

No comments:

Post a Comment

luv to have u...

luv to have u...