Tuesday, July 12, 2011

wArKaH bUaT sUamY...(2nd day)

Assalamualaikum...

Lama sudah x menulis di sini, Encik B dh di tengah laut tinggal isterinya kesorangan.. Huhu.. Missing him so much.. Sgt boring, tapi tabahkan hati demi negara yg tercinta.. Sabtu nie 2nd abang aku kawin, bertambahlah sedih aku.. Terpaksa kesorangan, Last Encik B contact pun pagi tdi, dia ada kat perairan Johor. Apa perasaan aku bila encik B xda???? Totally lost...

1) Xda mood nk buat keja

2) Rasa berdikari sgt...Sbb semua benda kena buat sendiri.

3) Xda orang nk gduh...

4) Xda orang nk potongkan kuku..

5) Xda org nk dgar cite aku bila aku start bebel...

6) Xda orang nk tolong urut pinggang aku yg sakit nie..


Apapun, Sya sgt rendu awk.... Awak tau x sya rsa sgt berdikari skrg... Missing u...


With Luv~~DiDie...

No comments:

Post a Comment

luv to have u...

luv to have u...