Friday, September 6, 2013

Times Fly...

Assalamualaikum..

Already September... times fly to fast without i knowing... Hmm.. sedang mengharungi fasa baru dlm kehidupan.. semoga apa yg berlaku pada diri sendiri menjadi satu iktibar dan satu pengalaman serta pengajaran yg berguna untuk aku pada masa depan.. Walaupun masih tidak boleh menerima dgn sepenuh hati tapi aku tau Allah sentiasa ada saat aku memerlukan.

Bermacam dugaan yg aku terima sejak berpindah ke sini, one by one... non- stop tapi aku percaya Allah tahu apa yg terbaik untuk diri aku.. Walau ada kata2 negatif yg kedengaran di telinga aku ini tpi aku mohon agar aku diberi kesabaran yg tinggi tanpa menyakitkan hati sesiapa. Mulut manusia mmg tidak boleh kita tutupkan. Jadi biarlah mereka dgn kata2 mereka, hidup tetap perlu diteruskan. Percayala pada rezeki yg telah ditentukan oleh -Nya.

Mungkin masa ini adalah masa terbaik untuk mendekati anak sendiri, melayan kerenah yg selalu dan rajin membantu ibu.. Terima kasih Ya Allah atas anugerah yg x ternilai hrganya ini. Baru diuji sedikit sudah goyah kau wahai Didie, padahal ada org lagi teruk diuji sepatutnya Bersyukur dengan apa yg kita ada sekarang ini, itulah yg lebih baik sebenarnya.

Percayalah rezeki Allah itu ada dimana2.. Asalkan kita berusaha untuk berjaya. Terima kasih Ya Allah kerna masih sayang pada hambamu ini, kerna sedarkan aku dari terus terleka dengan nikmat dunia yang sementara.

Salam cinta penuh kasih,
Didie...


No comments:

Post a Comment

luv to have u...

luv to have u...