Monday, June 21, 2010

HappY fATHers Day To My Abah... Meor Yusof Mohd ZaM

Semalam adalah hari bapa sedunia... selamat menyambut hari bapa untuk semua2 bapa2, ayah2, abah2 dan kepada semua yg bergelar bapa... Juga buat abah ku sayang jasamu ku kenang hingga ke akhir nafas ini..
Aku x beli apa2 hadiah lagi untuk abah al maklumlah gajinya minggu depan. Cuma semalam aku balik kampung ngan encik b siap menarik lagi dah lama 2 x menarik. Encik B cakap mcm zaman asyik masyuk bercinta dulu.  Apapun semalam dapat makan ngan abah, aku yg masak hehehe.. encik b siap panggang ayam lagi. Terbabas la aku yg sedang berdiet ini. Apapun aku doakan semoga Allah sihatkan tubuh badan abahku, panjangkan usianya, murah rezeki kami sekeluarga dan berkatilah hidup kami sekeluarga Amin...
                                                            

                                                                                             wid luv~didie

No comments:

Post a Comment

luv to have u...

luv to have u...