Wednesday, June 16, 2010

So Tension..huhu

Entri kali nie xhbis lgi ye crite menyambut menantu minggu lepas.. tgokla aku yg penat ini. Even dislike my brother getting married but i must realize dis is nature of live. But most important thing adalah, adakah wanita tersebut boleh menerima keluarga aku seadanya. I feel that this girl can't get going wid my family. My family x sama mcm org lain, even encik b yg dh bertahun2 dgn aku pun x brapa nk fhm lgi inikan dia yg kenal abg aku less than 1 year and get married. Aku tahu itu dinama kan jodoh yg ditetapkan oleh Yang Maha Berkuasa tapi sekurang2nya abg aku kena la bagitau awl2, explain awal2 ttg family aku. Aku juga pompuan biasa yg x sempurna tapi aku cuba yg terbaik utk memahamkan encik b. Wahai KAKAK IPARKU please understand my little sis. She is OKU not understand what the other people feel or thinking, die cuma tahu apa yg die nak dan dia msti dptkan apa yg dia nk. itu je, this morning aku sampai x lalu nk breakfast sbb message dari kamu wahai kakak ipar. please settle that matter wid my brother not ME. Nk je aku cakap, kalo x suka xpyhla nk dtg umah aku lgi... aku pun x kesah. Mak ngan abah aku mintak ke apa yg dh terjadi ini??? Semuanya ketentuan Allah. Ksian mak ngan abah aku, fikir2kanlah Wahai kakak iparku. Dari awal aku dengar cite abg aku nk kawin dh mcm2 aku pikir. Apa yg aku pikir dh pun menjadi kenyataan skang nie. HAMPEH BTOLLA.... AKU GAK YG KENA PIKIR.
KEJA DHLA BANYAK NK FOKUS PUN X BLEH.



YG sedih...
Cordy @ Didie

No comments:

Post a Comment

luv to have u...

luv to have u...