Thursday, October 21, 2010

Ada Ke OrANG yG bETUL2 Ikhlas Dlm Dunia Nie???

Hari  nie ntah knpa badan aku mcm x shat je.. Pening kpala, Kebetulan hari ada audit dr Hella. Jadi nk x nk aku kna stay sampai hbis keja. Otak aku tengah berfikir.. Perlukah aku cri keja laen??? Tapi dalam masa yg sama aku tau, kt mana2 aku pergi sekalipun aku mesti jumpa org yg spesis ini. Sbb 2 aku terpikir, ada ke org yg betol2 ikhlas dgn kita bila berkawan. Aku ada ramai kwan sblum nie tapi bila sampai alam pekerjaan lain situationnya. Ada yg hanya ambik kesempatan, bila ada masalah baru nk cri kita. Ada jugak yg iri hati dengki mendengki walaupun aku x tau apa masalahnya. Tapi yg pasti aku sgt2 terasa dgn keadaan ini. Aku slalu ckap dgn encik b, aku penat buat baik pada org dan encik b slalu ckap layan je apa yg dia buat. Alah bisa tegal biasa. Tapi persoalannya sampai bila??? Ya Allah Ya Tuhanku, kuatkanlah semangat aku untuk menempuh semua ini.

Katakanlah: “Jika kamu menyembunyikan apa yang ada dalam hatimu atau kamu melahirkannya, pasti Allah mengetahui.”


Seikhlas Hati.. Didie

No comments:

Post a Comment

luv to have u...

luv to have u...