Wednesday, October 20, 2010

CeRiTa CiNta KaMI..

Pertama kali jumpa masa form 4 kat SMK Dato' Kamruddin tahun 2002. Even dari form 1 kita satu skolah tapi x pernah kenal. Sampai masuk form 4 kitaorang 1 class, masa 2 baru kenal.. Mulut encik b masa 2 sgt kecoh mgalahkan orang pompuan. Lg 1 dia suka mgutuk orang pompuan. Tapi masa 2 dia ada kawan best fren pompuan, namanya tut.... malas nk tulis kt cnie sbb aku mmg super duper Meluat dekat gurl ini disebabkan oleh kebusukan hatinya..

Dari slalu gaduh ngan dia kita jdi rapat, at the same time aku baru ja lpas kena tipu dgn sorang mamat yg x berguna. Aku guna encik b untuk menunjuk2 kt mamat sorang nie. Masa 2 aku xtau pun encik b nie suka ngan aku yg ganas nie. Mungkin ini just cinta monyet zaman skolah bagi org laen. Tapi percaya atau tidak ada lgi sbulan sebelum aku bergelar isteri kepada encik b. Sungguh tidak ku sangka ini akan berlaku. Banyak halangan dan rintangan yg perlu kami lalui untuk sampai ke tahap ini.

Jika nk difikirkan apa yg berlaku sebelum ini mesti byk yg menyentuh hati, tapi pada saat hampirnya hari bahagia kami, aku cuba untuk melupakannya. Untuk encik B trima kasih kerna sudi menerima aku seadanya. dan semoga kita dapat membina rumah tangga yg bahagia dan sempurna.

Planning honeymoon 19 Jan 2011, sempena dengan anniversary percintaan kami yg ke 9 tahun... Dh lama rasanya x celebrate hari nie bersama2 slalunya just wish2 je then bagi hadiah. Tahun depan aku nk sambut sama2.. Lebiu SO mAny2..............

Important Date:

Anniversary ~~ 19 January
Besday Encik B ~~ 29 nOvember


WiD lUv~~~ Didie..

No comments:

Post a Comment

luv to have u...

luv to have u...