Monday, October 18, 2010

Aidilfitri 2010..

Mood Raya habis suda.. Tapi gambar raya baru dapat upload hari nie..
Apa pun raya tahun nie memang best... bukan sbb dpt kak ipar baru ye.. Tapi sebab tahun pertama aku kena bagi duit raya kt orang. huhuhu... Tapi x semestinya aku xdapat duit raya. Aku dapat duit raya masa g raya umah ain vna.. amy yg bagi, aku ngan enchek b dpat duit raya.. Jumlahnya............... RM2.00 seorang. Sampai skang aku xguna dan xbuka lgi sampul biru itu..

Thanks a lot untuk Ain Vna, Aizu Fazana, Umie Shincan, Siti Hajar Aja and Hasrul Hadi.. Tiap2 thun mesti xlupa untuk dtg beraya ke pondok usangku.. Sayang Uma suma.. Ini bahasa batu kurau ye.. Untuk sesapa yang nk blajar bleh tanya aku....

Lastly.. Layanla gambar2 kt bawah...


Adekku cayang.....

 Cousin yg slalu acap ensem...


 Adekku yg paling awal siap di pagi raya..

 Baju raya abah yg aku beli..

Pagi raya dh dtg menyibok.. jgn marah ye Iwan ensem


Bila rambut x sempat nk sikat

Bajet sangat cumell lalala...



Teknik mengecilkan saiz muka, haha

Little sis yg suka konon2 hott...

Afta sikat rambut...

Piena & Aisha...



Abah yg banyak berfikir..huhu

Afta sembahyang raya.. my sedara mara gathering

Buah rambutan penganti kueh raya

shamina & husna ( little cousin)

My cousin2, makan2



Coming soon engaged with ninie ummi..

Suka sebok2 nk pic2

Penyimpan mohor besar raja2


i loike...



Aku yg cute... hahaha

nk drive ke nk posin mosin2

Lebiu so... much

lil brother..naughty2

aizu fazana (mena)

Ain vna

Umie sinchan & Aja

Hasrul Hadi

laksa2

luv u ollss..


Gambar yg sgt kelakar.. tgok muka aku..

Sangat shayang kamu suma

my niece.. nasha & nani

Umah sdara encik b

acap ensem bila senyum begitu..




Wid <3 ~~~ Didie...

No comments:

Post a Comment

luv to have u...

luv to have u...